Home » » ငယ္ငယ္က ဇာတ္လမ္း

          "ငယ္ငယ္က ဇာတ္လမ္း" #Writer;Unknown          က်မ ၅ တန္းေလာက္တုန္းက က်မတုိ႔အိမ္မွာ ထမင္းခ်က္တဲ့အန္တီႀကီးတစ္ေယာက္ေခၚထားတယ...

          "ငယ္ငယ္က ဇာတ္လမ္း"
#Writer;Unknown
         က်မ ၅ တန္းေလာက္တုန္းက က်မတုိ႔အိမ္မွာ ထမင္းခ်က္တဲ့အန္တီႀကီးတစ္ေယာက္ေခၚထားတယ္။ မနက္လာ ညျပန္ေပါ့။သူခ်က္တဲ့ ဟင္းေတြက ေတာ္ေတာ္စားေကာင္းတယ္။ အေဒၚႀကီးက ရခုိင္ဘက္ကေန က်မတုိ႔ျမဳိ႕ကုိေျပာင္းလာတာ။
သူ႔မွာ သားတစ္ေယာက္ရွိတယ္။ ကုိဟိန္း တဲ့။ ကုိဟိန္းက ၈တန္း တက္ေနတာေလ။ က်မထက္ ၃ႏွစ္ေလာက္ ႀကီးတယ္။
ေက်ာင္းပိတ္ရက္တုိင္း သူ႔သားကုိဟိန္းကုိ ေခၚေခၚလာတယ္။ က်မတုိ႔လည္း ကစားေဖာ္တုိးတာေပါ့။ကုိဟိန္းက
က်မတုိ႔နဲ႔ ကစားရင္ အျမဲေလ်ာ့ေပးတယ္။အျမဲအေလ်ာ့ေပးလုိ႔ ကုိဟိန္း လာတဲ့ေနေတြဆုိ က်မတုိ႔ေပ်ာ္ၾကတယ္။

တေန႔ ကုိဟိန္းေရာ က်မ သူငယ္ခ်င္းေတြေရာ ေဆာ့ေနၾကတယ္။ အမႀကီး အကုိႀကီးတုိင္း ေဆာ့ၾကတယ္ေလ။က်မက အမႀကီးလုပ္ခ်င္သူဆုိေတာ့ အမႀကီး၊ ကုိဟိန္းက အကုိႀကီးေပါ့။က်မလည္း ဆရာမႀကီးလုပ္ခ်င္သူဆုိေတာ့။
ကုိဟိန္းက ေျပာလာတယ္

"အမႀကီး အကုိႀကီးက ရုိးေနၿပီတဲ့"
"အဲ့ဒါဆုိ ဘယ္လုိတုိင္းေဆာ့မလဲ"
"အေဖ အေမ တုိင္းေဆာ့ၾကေအာင္" တဲ့

က်မတုိ႔လည္း သေဘာတူၿပီး ေဆာ့ျဖစ္ၾကတယ္။ က်မက အေမေနရာ ကုိဟိန္းက အေဖလုပ္သူေပါ့။
အေႏွာ္ခနဲ႔ေဆာက္ထားတဲ့ ဂုန္နီအိတ္အမုိးေအာက္က တဲေလးထဲမွာ ကုိဟိန္းနဲ႔က်မ က်န္ေနခဲ့တယ္။ က်မက ထမင္းခ်က္ေပါ့။ကုိဟိန္းက က်မကုိ

"လင္မယားလုပ္တမ္း ကစားတာဆုိေတာ့ ဟုိဟာကုိသိလား"
"ဘယ္ဟာတုန္း ကုိႀကီး"

သူေျပာရင္း က်မ ေစာက္ဖုတ္ေသးေသးေလးကုိ လာကုိင္လုိက္သည္။က်မ လည္းဘာမွမသိေတာ့
"ဘာကုိလည္း"
"အေမ ေစ်းသြားရင္ငါေျပာျပမယ္"

က်မလည္း ေခါင္းၿငိမ့္လုိက္သည္။ သူ႔အေမ ေစ်းသြားကုိ ေစာင့္ၾကည့္ရင္း သူနဲ႔က်မ ဆက္ေဆာ့ေနလုိက္သည္။
သူ႔အေမ ေစ်းသြားေတာ့ က်မတုိ႔ ကစားေနရင္းမေဆာ့ေတာ့ဘူးဆုိ၍ အိမ္ေပၚကုိသြားၾကသည္။ ကုိဟိန္းေနာက္သုိ႔ က်မလုိက္သြားသည္။ အိမ္ေပၚမွာက ဘယ္သူမွမရွိဘူးေလ။ က်မ အေဖနဲ႔အေမက မနက္ကတည္းက အလုပ္သြားၾကၿပီ။




ကုိဟိန္းက က်မကုိ က်မတုိ႔အိပ္ခန္းထဲသြားရန္ေျပာသည္။ က်မလည္း သြားၿပီး ကုိဟိန္းက အိမ္အျပင္တစ္ခ်က္ၾကည့္၍ တံခါးမႀကီးကုိ ပိတ္လုိက္၏။
ကုိဟိန္း အခန္းထဲဝင္လာၿပီး

"အိပ္ယာေပၚလွဲအိပ္လုိက္" တဲ့

က်မလည္း ပက္လက္လွန္အိပ္လုိက္သည္။ သူဘာေျပာမလဲဆုိတာကုိ စိတ္ဝင္စားေနမိသည္။
ကုိဟိန္းက ကုတင္ေပၚတက္လာ၍ က်မအဖုတ္ကုိ ကုိင္လုိက္သည္။ က်မ မလန္႔သြားဘဲရင္ခုန္ေနမိသည္။ သူ႔လက္က က်မေစာက္ပတ္ကုိကုိင္ေတာ့ ယားလာမိသည္။
"ကုိဟိန္း ဘာလုပ္တာလဲ"
"လင္မယားလုပ္တမ္း ကစားတာေလ"

က်မ မသိမသာမူ၍ ေမးလုိက္သည္။ခ်က္ခ်င္း ဆုိသလုိ ကုိဟိန္းက က်မစကပ္ေလးကုိဆြဲခၽြတ္လုိက္သည္။

"အုိး" က်မ ေအးစက္သြား၍လန္႔သြားသည္။

က်မေစာက္ပတ္ကုိ ကုိဟိန္းက သူ႔လက္ေလးေတြနဲ႔ျဖဲ၍ ေသခ်ာၾကည့္ေနသည္။အစိေလးကုိ ကုိင္လုိက္ေတာ့ က်င္တက္သြားသည္။

"အား ဘာလုပ္ေနတာလဲ ကုိဟိန္း"
"အသာေနစမ္းပါဟာ၊ ငါ့ေဘာင္းဘီခၽြတ္ေပး"

က်မလည္း သူ႔ေဘာင္းဘီကုိဆြဲခၽြတ္ေပးလုိက္ၿပီး
အုိး သူ႔လီးေငါက္ေတာက္ႀကီးျဖစ္လုိ႔ ၈တန္း ေက်ာင္းသားအရြယ္သူ႔လီးက အလုိက္ဖက္ေပ ပုိ၍ႀကီးေနသညိ။ ကုိဟိန္းက ရခုိင္သားဆုိေတာ့ အသားမဲသည္။ထုိ႔အတူ တုတ္ခုိင္ေနေသာ ခနၶာကုိယ္ျဖင့္
မဲညဳိေနေသာ သူ႔လီးကအေၾကာတျပဳိင္းျပဳိင္းထ၍ ထိပ္ဖူးႀကီးက ဒစ္မလန္ေသးေသာ္လည္း ထိပ္ကပုိတုတ္သည္။အရွည္ ၅လက္မေလာက္ ေတာင္ေနသည္။လုံးပတ္က ၃လက္မပတ္လည္ေလာက္

က်မ ရင္ခုန္သြားၿပီး
"ကုိဟိန္း ဘာလုပ္မလုိ႔လဲ"
"ၾကည့္ေနေလ လုပ္ေပးမယ္"

က်မကုိ ပက္လက္လွန္ခုိင္းထားၿပီး ေပါင္ကုိကားခုိင္းထားသည္။မာေက်ာ ေထာင္မတ္ေနေသာ သူ႔လီးႀကီးက က်မကုိလုပ္ေတာ့မည့္ပုံ
က်မ ေစာက္ဖုတ္ေလးကုိကုိင္၍ အစိကုိၾကမ္းတမ္းစြာ ပြတ္ေခ်ေပးေနသည္။

"နင့္ေစာက္ပတ္အဝကုိ ငါ့လီးထိပ္နဲ႔ေတ့ေပး"
"အင္း ဘာလုိ႔လဲ"
"လီးမဝင္မွာဆုိးလုိ႔"

က်မ သူ႔လီးကုိကုိင္၍ က်မေစာက္ပတ္အဝကုိ က်န္လက္တဖက္ျဖင့္ျဖဲ၍ ေတ့ေပးထားလုိက္သည္။
သူ လီးျဖင့္ေတ့ထားၿပီး နဲနဲသြင္းလုိက္သည္။

"ဒါလုိးတာ လုိ႔ေခၚတယ္"
"ဘလုိႀကီးလဲ"
"နင့္ေစာက္ပတ္ထဲ ငါ့လီးထုိတာကုိ လုိးတာ လင္မယားတုိင္း လုိးၾကတယ္"
"အ နာတယ္"

တျဖည္းျဖည္းထုိးဝင္လာေသာ သူ႔လီးဒဏ္ကုိ က်မမခံႏူိင္ဘဲ ေအာ္လုိက္မိသည္။

"ဝင္လား ေစာက္ပတ္ထဲ"
"အ ကုိဟိန္း နာတယ္"
"ခဏပါပဲဟာ"

ကုိဟိန္းက သူ႔လီးဆက္မထည့္ေသးဘဲ က်မေစာက္စိေလးကုိ ေခ်ေပးေနသည္။
ကုိဟိန္းက အသက္သာငယ္တာ လီးကႀကီးေနသားရွင့္ ဘယ္လုိလိုးရမယ္ဆုိတာလည္း ေႏွာေက်ၿပီးသားပုံ။ 

"ထပ္ထည့္မယ္ေနာ္ နာရင္ေျပာ"

က်မ တအားယားလာၿပီး ကုိဟိန္းလုိးတာ ခံခ်င္လာမိသည္။

"အ အ နာတယ္"
ကုိဟိန္းက သူ႔လီးကုိအဝင္ေခ်ာေအာင္ တံေတြပါဆြတ္ထားေသးသည္။
သူ႔လီးညဳိညဳိႀကီးတစ္ဝက္ေလာက္က က်မေစာက္ပတ္ထဲကုိ တစတစတုိးဝင္လာေတာ့ က်မေအာ္လုိက္မိသည္။

"ရွီး နာတယ္ အ အ ကြဲပါၿပီ"

က်မ ဆက္တုိက္ေအာ္ေတာ့ ကုိဟိန္းက သူ႔လီးကုိျပန္ထုတ္လုိက္၏။
ဒစ္ထိပ္ဖ်ားမွာ နီရဲၿပီး ေစာက္ပတ္ေသြးေတြ ေပေနသည္။

"ေစာက္ဖုတ္အေမွးပါးကြဲသြားပီထင္တယ္ ၾကည့္ေသြးေတြထြက္လာၿပီ"

"ဟင္ အေမေရ လုပ္ပါအုန္း နာတယ္"
"ဟ မေအာ္နဲ႔ေလ ေတာ္ၾကာလူႀကီးေတြလာရင္"

က်မ ၿငိမ္သြားမိသည္။
"နင့္ ေစာက္ဖုတ္က လုိးလုိ႔ေကာင္းမွာပဲ အခုမွေမွးပါးကြဲတာဆုိေတာ့"

ကုိဟိန္းက ေခ်ာ့ေနၿပီး က်မႏုိ႔စုစူေလးေတြကုိ ကုိင္ေနလုိက္၏။
သူ႔လီးႀကီးထပ္ထည့္လုိက္သည္။

အား နာလုိက္တာ ေစာက္ပတ္တခုလုံး လီးႀကီးကေနရာဝင္ယူထားသလား

"လုိးမယ္ေနာ္ နည္းနည္းလး"

က်မ မေျပာႏူိင္ဘဲ ညည္းေနမိသည္။
" အား အား အား အမေလး နာတယ္"

"ဖတ္ ဖတ္ ဖြတ္ ဖြတ္ ႁပြစ့္ ႁပြစ့္"

အမေလး ကုိဟိန္းရယ္ အ အ လီးႀကီးက ျပည့္ေနတာပဲ နာလုိက္တာ အေမေရ ကယ္ပါ တအားလုိးေနတယ္

"ဟာ တူိးတုိး ဒီေကာင္မေလးေတာ့"

ကုိဟိန္းက က်မပါးစပ္ကုိလွမ္းပိတ္၍ သူ႔ဖင္ႀကီးကုိ ဆက္ခနဲေကာ့ကာ အားကုန္လုိးေတာ့သည္။
ေသြးေတြ ထြက္က်လာေတာ့လည္း ကုိဟိန္းက လီးကုိ စပတ္ထဲမွမျဖဳတ္ေပ။ 

ဖြတ္ ဖြတ္ ပလြတ္ ပလြပ္ ပလြပ္

အ အ အ ရွီး ရွီး အား ကုိဟိန္းရယ္ စပတ္ကနာလုိက္တာ

အင္း ငါလည္း နာတယ္ နင္ကလုိးလုိ႔ေကာင္းတယ္ဟာ ငါ့ကုိ ေအာက္က ေကာ့ေပးပါလား

က်မ နာေနေသာ္လည္း ဖင္ကုိရြရြကာ ေကာ့ေပးေတာ့ ႏွဦးသား လုိးခ်က္ညီလာသည္။အိမ္ေပၚမွာ လူႀကီးေတြလစ္တုန္း လုိးရတဲ့အရသာက ကုိဟိန္းလီးမဲမဲႀကီး က်မေစာက္ပတ္ထဲဝင္၍နာေနေသာ္လည္း ခုိးလုိးရတာ အရသာတမ်ဳိးပင္။

ဖြတ္ ဖြတ္ ဘြတ္ဘြတ္ ပလြပ္ ပလြပ္

အ အ အ ေကာင္းတယ္ဟာ 
နာတယ္ ကုိဟိန္းရယ္ 

ျမန္ျမန္လုိးၾကည့္မယ္ နင္မနာေလာက္ေတာ့ဘူး
အင္း အဲ့ဒါဆုိ လုိးေလ 

အင္းဟာ ..

ဖြတ္ ဘြတ္ ဘြတ္ဘြတ္ ဖတ္ ဖတ္ဖတ္ 

အ အ အား ရွီးရွီး အီးအီး ကုိ... ကုိဟိန္း ..ရယ္ အုိး အေမ့.. အ အ 

ေကာင္းလား နာေသးလား
ဟအင္း လုိးေနာ္ ျမန္ျမန္

အင္း အင္းအင့္အင့္ အင့္ နင့္ေစာက္ပတ္ႀကီးက ႀကီးၿပီးအိေနတာပဲဟာ ငါနင့္ကုိ အရင္ထဲကလုိးခ်င္ေနတာ

အဲကတည္းကလုိးပါလား နာတယ္ ကုိဟိန္း အ အ အင့္ အင့္ ဟုိေလ ဟုိဇာတ္ကားထဲကလုိ ေကာင္မေလးကေတာထဲမွာ က်န္ေနခဲ့တာ တေယာက္တည္း စစ္သားကေတြ႕ေတာ့ တအားလုိးတာေလ မနားတမ္းအၾကမ္းလုိးတာ အဲ့လူိလုိးပါလား ကုိဟိန္း

အင္း နင္ခံႏူိင္လုိ႔လား 

ကုိဟိန္းက ေျပာၿပီးက်မကုိ အားကုန္ေဆာင့္လုိးေတာ့သည္။က်မကုိ ပက္လက္လုိးၿပီး ကုတင္ေအာက္ဆင္းကာ ကုန္းခုိင္းေသးသည္။ဖင္မုိးေထာင္၍လည္း လုိးေသးသည္။လုိးနည္းစုံေအာင္ လုိးတက္ေသာ ကုိဟိန္း လီးရဲ႕အျပဳစုေတြေအာက္မွာ က်မလူးလိမ့္ခံရင္း တအီးအီးညီးကာ ေအာ္ေနရသည္။

အ အ အ ကုိ..ကုိဟိန္းရယ္ 

အင့္အင့္ အင့္ ငါပီးေတာ့မယ္
 
က်မ စိတ္ပါလက္ပါေကာ့ေပးလုိက္ၿပီး ကုိဟိန္းတစ္ခ်က္ ခပ္ျပင္းျပင္းေဆာင့္ကာ က်မေစာက္ဖုတ္ထဲ သူ႔လရည္ေတြ ပန္းထည့္လုိက္ေတာ့သည္။

အား အား
အား အား 

ကုိဟိန္းအားကုန္ေအာ္ၿပီး လီးႀကီးကုိက်မေစာက္ဖုတ္က ဆြဲညႇစ္ထားေတာ့သည္။
ကုိဟိန္းလီးႀကီး က်မေစာက္ပတ္ေလးထဲတြင္ စိမ္ထားေသးသည္။

"ကုိဟိန္း ေနာက္ဆုိ ဟုိဇာတ္ကားထဲကလုိပဲ တအားလုိးေနာ္"

"အင္း မဒိမ္းက်င့္သလုိ နင္ကရုန္းေလ ငါအတင္းဆြဲလုိးမယ္ ေကာင္းလုိက္တာဟာ"

"နာေနေသးတယ္"
"ေနာက္ေန႔ဆုိမနာေတာ့ဘူး ငါလုိးေပးမယ္"

"အြန္း ေဒၚႀကီးေစ်းသြားတုိင္းလုိးေပးေနာ္"

The End

0 Comments:

Post a Comment